Drabbad av söt sugs-chock? Botemedlet Nära!

vilken underbar dag jag har haft!
har varit i örebro ungefär hela dagen, och spenderat den med brorsan, vi gick på marieberg ett tag, sedan åkte vi hem till Mamma Annette, och drack te och glufsade i oss mazariner, eller jag gjorde iallafall det!
Det blev 2 små söta inköp för min del    <3
Och för brorsan så blev det en ny jacka, en present till hans lillebror, och Nyaste COD Black Ops!"
Sedan åkte vi hem till jonny en stund så jag fick kolla runt hur deras nya hus ser ut, och jag fastnade för deras Uber stora akvarium! så satt där resten av tiden och försökte få ett bra foto. men misslyckades.
På lördag efter träningen, ska jag till syrran och umgås! var länge sen, och hon har flyttat med, så får se hur hon bor nu^^
nu ska jag spela lite oblivion, det kliar lite i fingrarna -.-
Over and out / emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0