Jag älskar den här årstiden, det är verkligen en ny start på allting

Nu börjar dagarna bli längre och nätterna kortare. men inget mig emot, så länge solen är uppe är jag glad^^
Jag älskar den här årstiden, det är verkligen en ny start på allting,
på måndag så ska jag på psyk med, vilket jag ser fram emot.
och tisdag ett möte på komvux för att evetuellt plugga upp mina betyg.
För vill ha någonting att göra med och inte bara sitta hemma och spela Latale  www.latale.ogplanet.com/main.og
okej, det är trvevligt och underhållande, men långtråkigt i längden.
så till sommaren ska jag göra en lista av saker jag vill göra^^
så hoppas bara att jag tar tag i det.

Men ska ut i det fina vädret nu med mellie^^
ha en trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0