JAG HAR FÅTT NOOOOOOG!!!!!!

Först och främst:<B>JAG ÄR INTE RASIST</B> bara för att jag skriver det här nu!  jag blir bara så jävla trött på alla jävla svenska rövslickare som behandlar ett visst folkslag som dem vore kungar! Jag har inga problem med afrikaner, asiater etc etc...  utan bara dem pain in the ass  "självmordsbombarna"!! men det är ju bra iaf att dem spränger sig själva, så slipper vi bekymmra oss om kuksugarna!
Men FFS!!! jävla svenska regering, hatar när vi riktiga svenska blir smutskastade, och får knappt några pengar, för att hela skiten ska gå till dem som söker asyl.. Det är ju VI som sliter och kämpar! för vad!? för att "dem" ska känna sig så välkommna som möjligt, men vi då!? om vi skulle fly landet så skulle vi inte bli behandlade så.... blir så trött på skiten!!!!!!  skiter i om jag blir slagen efter det här, jag har fan rätt att säga vad jag tycker!! nu har jag fått NOOOOOOG!!!!!!
Först och främst: JAG ÄR INTE RASIST bara för att jag skriver det här nu!  jag blir bara så jävla trött på alla jävla svenska rövslickare som behandlar ett visst folkslag som dem vore kungar! Jag har inga problem med afrikaner, asiater etc etc...  utan bara dem pain in the ass  "självmordsbombarna"!! men det är ju bra iaf att dem spränger sig själva, så slipper vi bekymmra oss om kuksugarna!
Men FFS!!! jävla svenska regering, hatar när vi riktiga svenska blir smutskastade, och får knappt några pengar, för att hela skiten ska gå till dem som söker asyl.. Det är ju VI som sliter och kämpar! för vad!? för att "dem" ska känna sig så välkommna som möjligt, men vi då!? om vi skulle fly landet så skulle vi inte bli behandlade så.... blir så trött på skiten!!!!!!  skiter i om jag blir slagen efter det här, jag har fan rätt att säga vad jag tycker!! nu har jag fått NOOOOOOG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0