om freddy cruger inte råkar finnas irl, då är man körd;)









jag  är helt tom idag..men vill skriva av mig för att det känns bra^^
sen skiter jag fullständigt i om någon läser det:P

lyssnar på seikon no qwaser op nu, och den är så jävla bra, det får mig att fortsätta se framåt lite^^
sen är det träning idag med, jag hade tänkt skippa den, men ska gå på den ändå^^ för det är så skönt att ha dräkten på sig, och känna hur det bränner i benen från alla ställningar:P
sen kommer jag ut med och träffar mina vänner.
Jag hade en mardöm inatt med, och det slutade med att jag vaknade kallsvettig och hade sparkat ner mitt täcke.
jag hatar när jag drömmer såna drömmar, för dem är så verkliga.Men drömmar kan inte skada^^ vilket är tur:P
ok om freddy cruger inte råkar finnas irl, då är man körd;)
men fick ett sms nu av gullet så ska in och spela lite tale^^
over and out// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0