....kommer jag bli templar= PWNAGE!!!! mohahahaha!!!




Hey^^
min helg har vart skitrolig, jag har umgåtts med min älskade och firat vår 1 års dag^^ vi käkade på wookhouse (buffen) dock var det smaklöst, dem säger att det ska vara stark mat men det är det verkligen inte!
men iaf, senare skulle vi till badhuset men det var reserverat så vi drog hem istället, kollade på en skit kass film, som vi trodde var bra. Vi kollade iaf på Ed gein the butcher of plainfield. Men bättre årsdag har jag aldrig haft, dock att maten sög och att vi inte kunde bada. men det gör inget, vi var iaf med varandra :D

och på lördag så var det träning igen,det var såå skönt att ha dräkten och sitt mokgum igen:D  dock att det var jobbigt, men guud vad skönt det var efteråt, när jag knappt kunde lyfta min vattenflaska^^
och på kvällen så kollade vi på jennifers Body. den var skum, men helt okej att kolla på.

Och idag så tog jag en prommenad efter att gullet åkt hem, och tog lite bilder med i det skitfina vädret.

Men ska spela tale nu, har lvl 76 och  snart lvl 80^^ och då kommer jag bli templar= PWNAGE!!!! mohahahaha!!!


iaf over and out// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0