in a perfect world...the mentally handicapped will lead the blind!



Kollade på youtube och hittade en kille som spelar ngt pc spel, och jag har inte skrattat så mkt på länge^^
så jag tänker dela med mig det roliga^^


http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

annar så har min helg vart helt OK, i fredags var jag i örebro och käkade på thai, och kollade på dragonball, sen lördags var det träning, och jag gjorde väldigt bra ifrån mig x3
i söndags kom syrran och gav mig ett "jobb" jag ska lämna reklam, och för varje person som ringer till jobbet i lindesberg så kommer jag få betalt^^
senare så skulle vi göra mat, men det tog så lång tid så hon bjöd på pizza^^
älskar min syrra till allt^^
nu ska jag göra risgrynsgröt och spela på mitt 360:P
ha det gött alla^^


Kommentarer
Postat av: Robin Broberg

jag brukar inte vara inne på bilddagbiken, men idag var jag det och så hittade jag dig där, du är ju bara så otroligt vacker! det är väldigt svårt att hitta någon som är vackrare än dig! jag hoppas att du läser detta snart och inte dissar mig :)

jag har ansökt att bli din vän på bdb och här har du min msn du gärna får adda :)



[email protected]

2010-01-19 @ 23:23:02
URL: http://www.rbroberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0