väntar på att få ett sms/telefonsamtal från gullet och fors se om dem kan komma till mig idag.






håller på att städa, men det går så segt. väntar på att få ett sms/telefonsamtal från gullet, och se om fors och han kan komma till mig idag, jag är lite ivrig:P
hoppas verkligen att dem kan, för det är nog bara dem och några till som jag kan vara mig själv med. och få mig att skratta^^
Dem är mina allra bästa vänner som jag håller tätt kring mitt hjärta<3

ah igår så var jag med stefan och fick träffa hans förra klass kompis, och hon var så trevlig^^
gillade henne, för hon var så glad och vacker:D jätte vacker!!
senare kom alex med och vi kollade på film och käkade snacks:P
men vi hade redan börjat kolla på crank high voltage, och jag garvade så jag nästan tappade luften:P
jag ger den iaf en 7:a av 10 i betyg. scenerna var jätte välgjorda, men en sak blev jag lite eeh woot  på det var när han blev nedslagen och det kom text över hela skärmen. men det var bara en scen med det, så inte så märkvädigt.

Men ska fortsätta städa nux3 vill att det ska vara fint om dem kommer:D men sannorlikheten är väldigt liten. men hoppas ändå:P
ha en bra helg^^  over and out// emma



Update: blev en ensam fredag ist.. lite synd för ville verkligen leka med dem:(
men jag kan ju inte få allt serverat på ett silverfat..


over and out// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0