ett steg till närmare mitt hjärta,så jag ska överlämmna honom min nyckel..




var med stefan idag, sen drog jag och becka till mellie senare på kvällen, gav bort mina black devils till henne^^
sen blev jag så förälskad i bayonetta hon har till ps3 så jag ska dit imorgon och geeka:D
men på vägen hem från mellie pratade jag med becka om att låta min kärlek komma ett steg till närmare mitt hjärta, så jag ska överlämmna honom min nyckel till lägenheten i helgen, vet bara inte hur jag ska säga,men hoppas att han blir glad. för jag älskar honom så mycket att han kan få en nyckel till mig:)
hoppas bara inte att han säger nej. för då kommer jag bli riktigt ledsen, men får hoppas på det bästa!
för jag vill ta ett till steg i förhållandet vi har, och att ge min nyckel till honom är nog det bästa, för förlovning vill jag inte ens tänka på...usch!! aldrig igen.
och sambo nee! inte i min lilla skit etta, kanske om jag får en större lägenhet i örebro.men inte ens säkert att jag kommer bli inskriven i deras kommun. jag har inte tränat heller på snart en vecka:( för i onsdags blev det ingen, och inte i lördags för att jag hade ont i revbenen och ögonen. så hoppas att det blir ngn gumdo på onsdag, annars får jag väl träna hemma själv.
men ska sova nu, och hoppas att någon läser iaf^^ 


*pls show me life on my blogg, and post an comment;)*

over and out// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0