JAG vill inte gå dit:( jag vägrar...jag är skiträdd JAG VILL BARA INTE!!

det är 1 1/2 timme kvar tills jag ska befinna mig på lindevillan. jag mår illa och vill gråta för jag är så rädd. det känns som jag ska på ett sjukhus besök, jag har inget emot sjukhus, jag tycker det är en trygg känsla ibland.
Så egentligen borde jag inte vara rädd, men sköterskan jag ska träffa ringde mig i början av dec, och han lät precis som gubben som uttnyttjade mig sexuellt. så det är kanske därför jag är rädd, så jag tvekar om jag ska gå dit eller inte. men om jag inte går dit, så kommer jag få ett samtal hem, och en ny tid. men om jag går dit så kommer det bli bra, för då har jag iaf träffat honom.  eller om jag skiter i det, och säger att han påminner om den mannen som gjorde det på mig. men då kanske jag gör honom ledsen, för att jag är rädd.
Jag kommer bara få panik.

JAG vill inte gå dit:( jag vägrar, för tänk om det är han?! han har bara bytt namn.. jag är skiträdd
JAG VILL BARA  INTE.. jag ringer och säger att jag är rädd, och att jag inte kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0