Nytt år, en ny start på allt^^


min pepparkaka och julklappar



granen och matbordet





Nytt år, en ny start på allt^^
ska sammanfatta vad som hänt under jul och nyår: var hos kontaktfamiljen under jul, och det blev en helt ny experience^^ på julaftonen käkade vi frukost ute i stallet med hästarna,sen var det lungt till kl 15 typ för då självklart kalle anka och c/o.  tomten blev väldigt sen men det gjorde inget, dock att man kände sig så ivrig och bara ville slänga sig under granen och leta på paketen, efter julklappsutdelningen så skulle vi ned till kyrkan och höra på ngn präst som tjatade om jesus och sånt- men eftersom jag är så uber så slapp jag joina, och fick skjuts hem till lägenheten^^ under mellandagarna innan nyår så fick jag besök av en vän som jag inte träffat på länge, så vi käkade godis, och kollade på film. aah just det, jag köpte 2 nya tröjor för pengarna jag fick^^
sedab på nyårsdagen tog jag tåget tidigt på morgonen för att tillbringa så lång tid det gick med min pojkvän^^
och den här nyårsdagen kommer jag verkligen inte glömma ;)
men iaf det känns förundransvärt bra just nu.
det kommer hända många bra saker i år såsom jag kommer börja träna igen, och att jag kommit in på lindevillan är verkligen ett stort plus i kanten. Min matvana börjar gradvis bli bättre med.
Det bästa med nyår är att man bara kan glömma allt man vill^^
jag vet inte vad jag ska skriva mer, pga det är bara så lungt och skönt just nu.
men min jul/nyår är något som kommer sitta i mitt hjärta <3

Over and out// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0