Alla tjejer slåss inte~

Min morgon började med pest och pina, har sovit dåligt, och somnade vid 4.
Sedan gick den bara utför, chockladsug, och gråt attacker som kommer helt oväntat.
Strumpor som sitter obekvämt! Hår som inte vill lägga sig som man vill... listan är LÅNG!
Men den dåliga starten på morgonen, vände när jag bestämde mig för att gå till sjukhuset och ta alla saker i kragen.
Så bokade in ett nytt möte på Lindevillan, eftersom Psykologen glömt bort mig *igen*
Sedan köpte jag resten av mina ppiller, och då var jag tvungen att förnya mitt recept, så blev undersökt av den bästa barnmorskan EVER!
Mitt blodtryck var perfekt så jag får fortsätta med dem ppillerna jag har nu. :3
Gick in till vårdcentralen med så har telefon tid imorgon kl 9!
Hoppas jag får träffa en läkare samma dag, så slipper jag vänta så länge igen.
Nu blir det att kolla på vampire knight, eller kanske mer dragonball z, fast har kollat på det så mycket.
nää blir vampire knight istället!
chuuu~ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0