uppskattad? NEJ..

usch det här är en sån dag jag skulle kunna skjuta mig själv...

Jag vet jag har gnällt om det här förut,men skiter fullständigt om någon läser det här.

Återigen är det KILLAR som är problemet.
deras jävla primitiva beteende gör mig så spyfärdig!
dem må se bra ut, (eller iallafall en del av dem)
men dem verkar fan inte kunna sluta tänka på fake tjejer, eller snarare deras jävla fake kroppar..

kan dem inte ens tänka: "undrar hur min tjej skulle må om hon vet om att jag sitter och kollar på andra nakna tjejer 24/7? och hon gör ofta saker för mig för att göra mig glad, när jag inte visar någon uppskattning"

Jag gör saker för min kille jag verkligen ÅNGRAR ibland. när jag får som svar som låter så negativt och tråkigt enligt mig.
*kan man inte få ett litet TACK* 

 när jag gör såna saker då vill jag ha uppvärksamhet, och få komplimanger att jag är fin eller söt!!!!!!
sedan gör jag dem grejjerna för att det är stort sett en tävlig mellan tjejer, den som är sexigast vinner.
det är en tävling man inte kan dra sig ur heller!
och jag förlorar varenda jävla gång.
Tänk om han tänker på andra när vi har sex med?
för jag verkar ju vara så ful och oattraktiv..

jag vill bara känna att jag kan vara sexig, men jag får fan aldrig höra det!!

ger snart upp alltså för orkar inte gå och må dåligt över saker jag försöker, och han blir aldrig glad eller nåt skit över det, det är för att han har säkert hittat någon jävla porrbrud som är sååå mycket hetare än mig, att jag bara är en jävla leksak, det är så jag känner iallfall!

jag är inte bra till något...


"we came to this world alone, and we are gonna leave it alone"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0