teoretiskt sett så kommer jag hem nästa år!

skriver nu frustration för råkade trycka på bakåt knappen när jag inte sparat det jag skrev!
jag har haft en bra dag med massor med vänner, vi har spelat raving rabbits, och naruto som jag råkade vara OP på.Eller så var det bara så att Ronny var kass!
sedan kom syrran så vi körde singstar och det var jag däremot kass på! och syrran  OP.
så jag är bättre på fighting, och syrran på sång ;)
imorgon så har jag möten och ärenden på stan innan jag åker och ska fira jul med min bästa kompis och hennes familj!
Sedan på nyår så ska jag äntligen träffa min älskling och den underbaraste famlijen som finns.
så teoretiskt sett så kommer jag hem nästa år!
men nu kliar det i fingrarna så ska spela lite!
Over and out/ Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0