råka falla igen så går den inte sönder helt igen.



http://www.youtube.com/watch?v=rXWzLw5RIgA&feature=related









Lyssnar på narutos Blue bird intro låt.  Jag blir alltid lika emotional när jag hör den, dock inte på ett sorgset sett, utan jag ser framåt, vill börja kämpa igen, men ta småsteg i taget, så min grund blir starkare och mer kompakt, om jag skulle råka falla igen så går den inte sönder helt igen. men egentligen vad är småsteg? för som ordspråket säger : man måste lära sig krypa innan man kan lära sig gå* vilket är helt sant. okej jag har ju tagit tag i vissa saker, så som psyk 1 gång i veckan. och att jag håller kontakten med soc.  men det räcker inte tycker jag, jag vill ha något att göra på dagarna, bara börja simpelt tex praktik 2-3 ggr i veckan.

vad ska man göra?!

over and out// emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



Puss

2009-09-13 @ 18:57:57
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0