oj oj oj.. jag har bara 4 månader kvar

oj oj oj..

jag har bara 4 månader kvar av mina ppiller, och det känns så gaah tänk om dem tar slut :S och jag har inte mer ppiller.  jag har inte råd heller att köpa nya just nu med, så vet inte vad jag ska göra?! för behöver pengarna till mat, och jag kan nog klara mig utan att ha ppiller, får bara köra med kondom om jag och min bf vill snuska oss..

jag vågar inte fråga om min kille kan hjälpa mig med att betala halva, pga han har gett mig så mycket och det känns som jag snyltar då:(
men jag ska nog lösa det på egen hand. 
ville bara skriva av mig lite..

Over and out/ emma







Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; tack så mycket för "krya på" hälsningen!



Och hoppas att det löser sig så ni kan fortsätta med snuskeriet ;)

2009-09-12 @ 17:30:59
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0