och brösten kommer hänga ner till knäna!!

blir så jävla irreterad på tjejer som lägger ut bilder och får kommentar av killar så som: fan skulle vilja knulla dig hårt och länge, eller får jag lägga satsen på dina bröst eller så som sväljder hon?? och dem svarar på det!!! alltså har bara 1 ord ör dem tjejerna:slampor!!! om en kille skulle göra så mot skulle jag personligen slita kulorna av honom. för så behandlar man inte tjejer ( jag är INTE feminist) men fan dem tjejerna är så jälva korkade att man borde avrätta dem på plats offentligt. är det sexigt med tjejer som har silicon och tajta kläder, fan om 10-15 år kommer dem ha rygg problem och gå med käpp och brösten kommer hänga ner till knäna!! fan vad jag kommer garva åt er och sparka nyllet av er!!!alltså okej om man har vart med om en sjukdom tex bröstcancer. men det är ju bra då att man kan bli kvinnlig igen om man förlorat ett bröst. det skulle ju nästan vara samma sak om killarna skulle sätta silicon på kulorna, skulle det då bli: störst: vackrast och får mer sex än en vanlig kille. vafan man ska vara stolt över att man har en fin kropp, varför förstöra den bara för att synas lite mer och perversa killar efter sig!! jag hoppas att alla kiruger är smarta och har lagt in små nanorobotar i siliconen/ botoxen etc etc. sen efter att man har fått det i sig så utlöser dem robotarna och gör så att kroppen blir sjuk och stöter bort all jävla fejk barbie skit saker!! men så är det ju inte.. iaf världen är sjuk, och jag tänker snart inte vara kvar och "förnedras" för att andra fittor/fjortisar skämmer ut den kvinnliga sidan..

Kommentarer
Postat av: Emma

det är bara ok med mig, har huvudvärk och jobbig halsbränna :(



Nu finns mitt första videoblogginlägg uppe. Vad tycker du? :D Ska jag fortsätta att göra videobloggning eller vad tycker du??



Puss

2009-09-14 @ 22:44:36
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma

va kul! :)

kommentera gärna vad du tycker :D

2009-09-15 @ 22:27:18
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0