han kom med iniativet att kyssa mig:D det var speciellt och chockerande<3




jag  har vart borta från hemmet i några dagar nu, och känner mig fullt återställd^^ känns jävligt bra, så får se hur länge det varar^^ jag träffade gullet igår med, och han kom med iniativet att kyssa mig:D  det var speciellt och chockerande<3. träning idag med:D, och jag får ha svart bälte idag pga jag lyckades med "uppdraget" ;)   ska bli så skönt att ha träningsvärk imorgon med^^  och på fredag så kommer dem allra bästa och hälsar på mig, så vi ska se på film och bara mysa alla. sen träning på lördagen med:D   jag ska kolla med arbetsförmedlingen med, för måste ha något att göra på dagarna. vill inte gå hemma nu och bara döööh *cp*
ska ner till  juntan senare och eventuellt spela magic med björn innan träningen börjar:D sen blir det städa imorgon eller senare idag, för det ska vara fint tills på fredag^^
funderade på att möblera om med, men det är nice som det är nu, så blir nog ingen möblering^^:D
ska göra mig i ordning nu och invänta min spelpatner:D

Over and out/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0