we can cry the pain away?

var länge sen jag skrev, har bara inte orkat något.   mina möten på på psyk börjar gå mot sitt slut,  jag har gjort stora framsteg iaf.  men är inte alls stolt,   jag känner för att gråta och skrika samt att slå sönder något.   i söndags ville jag hoppa framför tåget.  jag vet inte vad som händer med mig, det verkar iaf vara mitt fel, eftersom jag får höra såna glåpord: kuksugande fitta,och dumma kossa. då borde det ju vara mitt fel?   men jag kan inte ta allt!  jag har fan känslor med..  men jag kanske ska göra det en gång för alla och försvinna helt. Okej folk kommer nog bli besvikna och ledsna, men det finns alltid någon som kan ta min plats..        varför kan du inte bara säga förlåt och kyssa mina tårögda ögon!?   over and out / emma



var länge sen jag skrev, har bara inte orkat något. mina möten på på psyk börjar gå mot sitt slut, jag har gjort stora framsteg iaf. men är inte alls stolt, jag känner för att gråta och skrika samt att slå sönder något. i söndags ville jag hoppa framför tåget. jag vet inte vad som händer med mig, det verkar iaf vara mitt fel, eftersom jag får höra såna glåpord: kuksugande fitta,och dumma kossa. då borde det ju vara mitt fel? men jag kan inte ta allt! jag har fan känslor med.. men jag kanske ska göra det en gång för alla och försvinna helt. Okej folk kommer nog bli besvikna och ledsna, men det finns alltid någon som kan ta min plats.. varför kan du inte bara säga förlåt och kyssa mina tårögda ögon!? over and out / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0