skön promenad, skulle kunna ta med boken.



vaknade idag av att stefan plingade på min dörr, så vi tog en skön promenad och åt frukost sen på ett fik, jag tog en färskpressad juice och en dounut, dock inte så nyttigt men who cares? har kollat lite mer på anime, och det var så länge sen kändes det som.
Imorgon är det psyk, känns lite underligt att gå dit igen, men det kommer säkert att bli bra. 
men jag vill verkligen ha något att göra på dagarna, förutom att låsa mig inne och "gömma" mig. jag vill ha ett jobb,sen plugga upp mina betyg, så jag kan fortsätta för mitt drömyrke.
Läste lite eragon med igår, kan inte slita mig från den boken. blir att läsa lite ikväll med:)
ska ut och ta en skön promenad i skogen nu, skulle kunna ta med boken och sätta
mig vid en stubbe eller sten och läsa.

Over and out// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0