kollektivt självmord x2 för att vara på den säkra sidan!

mår så jävla dåligt just nu, och verkligen funderar på att lägga in mig på akutpsyk, men är rädd att dem inte tror mig, så om jag ska skära sönder mig en sista gång och verkligen visa att nu jävlar lägger ni in mig annars går jag hem direkt och gör slut på mitt jävla skit liv.. men det kanske inte hjälper. så om jag gör slut på det just nu ikväll. ( det här skulle kunna vara mina sista ord jag skriver)
jag har slutat bry mig om alla, och kärleken suger verkligen just nu, tror att han inte älskar mig:(
så jag ska nog göra slut med.  det som är så jobbigt är att jag älskar honom, men han inser inte hur jävla mycket han sårar mig när han beter sig som ett "svin"  Jag vill bara ha det som en vanlig relation, men nu känns det som han inte vill träffas mer, "det räcker med onsdag och lördagar"  jag vill träffas ganska ofta och sova över en helg osv, men närå...
FINE DÅ SKA DU HA DINA JÄVLA ONSDAG OCH LÖRDAGAR!!!!
jag orkar fan inte mer.. Vill bara må bra, men vet inte hur jag ska göra. vill ha närhet och kärlek, men får bara ensamhet och  tårar. kanske jag ska ta ett kollektivt självmord x2 för att vara på den säkra sidan, och jag skiter i alla som bryr sig. för min smärta jag har i mig kommer fan vinna nu.




bara ring och säg att du är påväg till mig för att visa hur mycket jag betyder, eller att du älskar mig!?

/ over and out emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0