för att gå ner på stan och köpa en mjölk....

jag måste ha någonting att göra  på dagarna. för jag står inte ut med att jag bara sitter hemma och blir mer paranoid och apatisk än vad jag redan är.  jag måste komma ut och bara njuta och må bra, men då kommer tankarna om att jag inte ser tillräckligt fint klädd ut bara för att gå ner på stan och köpa en mjölk. tankarna om att jag vill dö kommer allt oftare nu med. och det skrämmer mig faktiskt.  börjar tappa förtoendet på mig igen, och att jag inte vet vem jag är *igeh*

vill bara börja om på nytt. flytta från linde och skaffa jobb. bli självförsörjande och har inte tid att tänka på allt annat som gör mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0